Monday 23 March 2015

The Secret Life of Walter Mitty

>_<

KOrang mesti expext  aku nak describa pasal cerita Walter Mitty ni kan ? :P
Tambah -tambah pulak budak U sem 2 yang ambik ELC 150 . *u mana ?

Haipp ! Aku tak nak mention buat-buat tak tahu pulak. huhuhu
tak nak lah , aku bukannya pilih pun cerita ni . *dah tak buat kenapa nak mention ? gedik!
ye lahh ! Lecture bagi tajuk tu suruh discuss . Gelap idea untuk setengah saat .
dok pikir la apa nak comment kan . tup-tup ada sorang budak kelas aku comment , aku pun hmm,... komen jugak la even tak faham task . Isk isk . 
hahaha
. nak markah punya pasal kan . biasala . -__-''
and disebabkan pagi tadi ada test chemistry so tak ramai yang comment semalam sebab semua pakat busy study last minute  *macam kau tu prepare sangat . jawab pun tak lepas.  :'(

and petang tadi dah habis penderitaan yang pelik tu aku pun try la bukak balik student portal.
 Mak aiiii ! Tu dia , banyak kemain comment-comment yang muncul sampai jenuh nak baca . 
berpinaq mata sat . 
Lepas tu apa lagi , bermula la perang comment tu ,
orang ni reply dia comment , lepas dia comment dia balas balik . 

errrgh.. jenuh nak baca. 
nasib baik aku bukan lecturer nih

you know how jenuh i'm when to read it . ! *euww ! rojak nya language kau






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...