Saturday 9 December 2017

What's in you bag ?

Hai uolss, 

okay selalu bila kita nak keluar pergi mana-mana mesti ada barang wajib yang kita akan bawak sekali kan ? Since today, aku rasa nothing to do , aku share je la benda alah apa yang aku selalu angkut kalau nak keluar pergi mana-mana pun. 

Untuk bag...erm..aku bukan jenis yang bawak handbag yang bergaya-bergaya tu sebab aku tak reti nak pakai and nak jaga LOL .
So bag aku, aku cuma guna bag Cotton On Charity Tote. Harga dia RM6  je dekat Cotton On Aeon Station 18. Murah an >.< Boleh cakap bag ni perbagai guna la dari letak phone je sampai la angkut barang kat pasar, boleh muat. Rasa mcm beg serba guna pulak. Lagi pun aku memang suka guna beg ni bila keluar sebab boleh letak macam-macam and selalu bag ni la yang jadi mangsa untuk letak barang orang lain macam dompet, kunci kereta, botol air da termasuk makanan. Berjasa uollss bag ni..




 Untuk barang dalam bag tu pulak.. barang biashe-biashe je..sebab nanti bila keluar, barang dalam beg tu akan bertambah. So barang aku cuma Vaseline, Silkygirl Moisture Rich Lipstick 01 Naked ( my first lipstick and sampai sekarang tak reti nak tukar warna lain), compact powder yang silkygirl punya jugak ( ambik barang mak >.<) , power bank ( ni kena bawakkk.. habis battery phone nanti..mati la nakkk mana nak cekau charger kalau tak bawak power bank) , earphone (guna time keluar sorang-sorang je), speck mata ( sebab aku rabun tapi jenis tak reti bahasa nak pakai hari-hari..aku pakai bila perlu je..ambik kau rabun dah teruk) , notepad dengan pen , ubat (wajib !) dan handphone (takde dalam gambar) 



 






Sekian merepek sebab bosan walaupun ade je kerja lain tak siap lagi :P 

So, kalau korang selalu bawak barang apa pulak ?

5 comments:

  1. Bag ni kalau kat sekolah saya memang ramai yang bawa...^▽^ samalah Kita...rabun tapi tak mau pakai speck. Pakai bila perlu jaa...^▽^

    ReplyDelete
    Replies
    1. beg tu simple, best je pakai. hahahaha part rabun tu samaaa.. dah tau rabun tapi taknak pakai acah-acah semua nampak jelas je ><

      Delete
  2. Wait.. I have the same bag HAHAH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha i kena ambik design tu sebab member taknak sama design , nnti kantoi beli tempat sama >.<

      Delete
  3. Rabia letak lipmatte/lipstick/bedak dlm beg..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...