Tuesday 14 April 2015

Mereput

"Oh no! Once again aku mereput dalam bilik ni sensorang ? Oh yeayy !! Ibarat bilik ni aku yang punyaaa..~~~"
^_^ Feeling bila roommates keluar jawab exam and aku tinggal sensorang dalam bilik . Haxhaxhax.
Sebut tentang mereput , masuk-masuk je bilik tetiba aku terbau macam bangkai , seem like bangkai cicak la . Pelik !
Sebelum aku keluar tadi takde pulak , takkan la cicak yang ade dalam bilik ni mati and terus berbau . Menggunakan fakta logik aku yang mengambil Bio nihhh , mustahil baru mati 2 jam dah ada bau busuk . Kan kan !
Tapi , takkan la dah mati semalam kt tempat lain and tetiba time berbau tu cicak melayang ke dalam bilik aku . Misteri nusantara ~~~
.. Typing , typing...typing...
Eh ! dAh hilang bau cicakhh tu !

Ding2

Feeling aku je kot . hahahaha . 
Still mereput sensorang , *mana diorang tak balik2 lagi :(

Mata aku kerling je buku physic ni , nak study dah xde mood ! Feel nak balik je tinggal ni :P

Hmmm... Time to go . Dahaga menyerang diri.

2 comments:

  1. Kalau saya, time roomate tak ada, lg syok tidur =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha .. 0emang , ibarat bilik aku yang punya :P . tap5 lapar time tu , sebab tu sruh diorg bli n bawak balik mknan >_<

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...